დღეს კვლავ უკეთ ვიმუშავეთ პროექტებით სწავლებაზე. შევისწავლეთ დიფერენცირებლი სწავლება- არაქართველ, ძლიერ და სსიმ მოსწავლეებთან მუშაობის სტრატეგია.
გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიით მუშაობის წესები.ასევე-
გარდნერის სწავლებას. გავაანალიზე თვითრეგულირების ხელშეწყობი ფაქტორები.განვაახლე ინფორმაცია დისკზე.
გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიით მუშაობის წესები.ასევე-
გარდნერის სწავლებას. გავაანალიზე თვითრეგულირების ხელშეწყობი ფაქტორები.განვაახლე ინფორმაცია დისკზე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий